duminică, 12 octombrie 2014

fixatie

Cred că am o fixaţie pentru culoarea roşie. Adică da, îmi place însă tot ceea ce am făcut îmi pare acum un pic ciudat. Deci, intri într-o cameră ai cărei pereţi sunt vişinii. Covorul este dintr-acela pufos, cu mult roşu. Draperiile sunt trase aproape mereu şi sunt roşii. Becul, roşu. Lenjeria de pat, roşie, din satin.

Atunci când mi-am redecorat camera, numai ce ieşisem dintr-o perioadă deprimantă şi m-am gândit la faptul că roşul mă binedispune şi am zis, hai să fac să trăiesc în roşu. Chestia este că nu m-am gândit la faptul că acest roşu mă va duce cam des cu gandul la nopţi pasionale pline de ah, mai vreau. Într-un fel e bine căci asta mă va ajuta să nu devin una dintre acele femei acre şi rigide dar problema este următoarea, de când mi-am redecorat camera, nu mi-a văzut-o nici un bărbat. Totul este redtube. Hmm, redtube? Cel puţin sunt pe aceaşi lungime de undă. Asta nu se datorează faptului că aş fii eu prea pretenţioasă şi, sper, nici faptului că n-aş fii cu adevărat femeie ci doar lipsei de timp şi lipsei de bun simţ a bărbaţilor ce agaţă cu replici de genul ‚ce faci păpuşă? ’ Hai să fim serioşi, numai păpuşi nu suntem noi femeile. Şi dacă toate sunt la timpul lor, partea goală de pat nu mă îngrijorează căci deocamdată o pot umple foarte bine şi cu bărbatul visurilor mele. Atenţie! Nu caut partener! Hmm, şi nici parteneră!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu