luni, 13 octombrie 2014

Poponetzul barbatilor...

            În noaptea asta am avut un vis care m-a făcut ca toată ziua să  privesc cu atenţie inelarul şi posteriorul bărbaţilor ce-mi intrau în birou. Faza cu inelarul este mai nouă. Urăsc oamenii ce înşală, aşadar, sunt foarte atentă căror bărbaţi le permit să-mi facă ochi dulci. Hmm, iar chestia cu posteriorul este mai veche.
Înţeleg perfect bărbaţii ce întorc capul după o *pereche de blugi frumoşi* căci şi eu la rândul meu o fac. Îmi plac bărbaţii cu funduleţ. Bine, am şi pretenţii, adică, nu-mi place acel posterios pătrăţos şi plat pentru că îmi imaginez că nu dă bine , hi hi. Da, am avut odată un partener mai...slab..a cărui poponeţ abia de i se vedea din pantaloni şi, culmea, m-a cam lăsat cu gura căscată. Nu, nu vă imaginaţi că m-a lăsat lată şi din contra....cu degetul în gură. Eh, na...fiecare are calităţi şi defecte. Revenind la poponeţ, îmi place acela bombat. Hmm, cu siguranţă acela se mişcă bine şi înainte şi înapoi...zic. Apoi, un fund mare este leneş, nu?
Deseori mă fură peisajul şi pe stradă şi asta mă cam sâcâie căci ajung acasă cu ditamai pofta de...viaţă şi uite aşa se găseşte câte un bunănaş ce îmi face imaginaţia să zboare iar hormonii să-mi doboare neuronii. Asta, cu neuronii, ce e drept, mai rar căci ştiu să îmi dresez hormonii.
Da, şi pătrăţelele au rolul lor iar atitudinea pff, aia e criminală dar dacă mai are şi un poponeţ pe cinste....amant perfect.

Din păcate, îmi place să admir funduleţul bărbatului doar acoperit tocmai de aceea ar trebui să existe o lege care să le impună bărbaţilor să poarte blugi.

2 comentarii: